FAQ – najčastejšie otázky

Prijímate objednávky aj cez telefón, prípadne emailom?

Vzhľadom na to, že Vás je naozaj veľa a snažíme sa pripraviť chlebíčky Vám všetkým, ktorí ste na ne dostali chuť, prijímame objednávky výhradne online – prostredníctvom nášho e-shopu: www.chlebickovo.sk

Menej administratívy pre nás znamená viac chlebíčkov pre Vás. 🙂

 

Kedy najneskôr môžem objednávku odoslať?

Objednávky prijímame najneskôr 24 hodín vopred na chlebíčky (48 hodín na sladké produkty a pagáče). Ak si teda prajete mať napríklad chlebíčky pripravené na osobný odber, prípadne doručené napríklad na 09:00 v stredu, posledný možný čas na odoslanie online objednávky je 08:59 v utorok. Ak máte záujem si ku chlebíčkom objednať napríklad aj pagáčiky, prípadne koláčik, potom je to 08:59 pondelok.

Špeciálny je sladký pondelok – na tento deň berieme objednávky na sladké produkty a pagáčiky do piatku 15:00. Samozrejme čím skôr objednáte, tým lepšie. Niekedy sa totiž dostaneme na naše kapacitné maximum a sme nútení predaj na daný termín zablokovať. Blokované termíny nájdete vypísané vždy na úvodnej stránke…

 

Prečo je nutné si vytvoriť objednávku na konkrétny čas (resp. 30 minútový interval)?

Chlebíčky pripravujeme vždy čerstvé, na poslednú chvíľu pred Vašim vyzdvihnutím, resp. doručením. A tak aby Vás zbytočne nečakali v chladničke aj niekoľko hodín, prosíme Vás o predpokladaný čas ich odberu. A prečo 30 minútový interval? Dopravná situácia v Bratislave je vskutku nepredvídateľná, a tak dávame rezervu ako Vám, pri osobnom odbere, tak aj našim kuriérom.

 

Kedy najskôr a najneskôr sa dajú objednávky vyzdvihnúť?

Štandardne objednávky vydávame v čase od 8:00 do 14:00 od pondelka do soboty u nás v bistre na Račianskej 81 v Bratislave. Čo sa týka doručovania kuriérom, prvý možný závoz je v čase 08:00 – 08:30, posledný v čase 16:00-16:30 a to výhradne cez pracovné dni (v sobotu doručovanie kuriérom neponúkame). V nedeľu a cez sviatky máme zatvorené. V prípade, že potrebujete mať Vašu objednávku k dispozícii skôr ako v uvedené časy, po telefonickej dohode (0903 385 431) Vám ich vieme pripraviť na osobný odber u nás na prevádzke aj skôr. Doručovanie kuriérom v skoršiu hodinu ako 8:00 možné nie je.

 

Je donáška kuriérom spoplatnená?

Áno, táto služba je spoplatnená. Cena doručenia Vašej objednávky kuriérom závisí od zóny, v ktorej sa Vami uvedená adresa nachádza. Systém Vám pridelí zónu na základe správne vyplnenej adresy doručenia (treba voliť z ponuky a nevpisovať žiadne iné údaje k ulici). Ceny sa pohybujú od 5,99€. Na našej stránke nájdete aj kalkulačku dopravného – www.chlebickovo.sk/donaska

Osobný odber u nás na prevádzke na Račianskej 81 je zdarma.

Bližšie informácie k doručeniu (ohľadne prípadného parkovania, prípadne bližší popis určenia miesta odberu, prosba na vynášku na poschodie a podobne) prosím vpisujte do poznámky pre kuriéra (nie poznámky pre Chlebíčkovo).

 

Je možné chlebíčky objednávať len na sety?

Po novom si u nás môžete objednať naše chlebíčky na kusy – teda presné množstvá, na aké máte chuť. Žiadne sety po troch, 3ks u nás v objednávkom systéme zostávajú už len ako minimálny odber z daného druhu. Naše chlebíčky sú o niečo menšie, než na aké ste možno zvyknutí. Najčastejšie objednávané množstvá na osobu sú práve 3 chlebíčky.

 

Je objednávka podmienená minimálnym množstvom?

Keďže Vám zachutili aj naše domáce koláče, rozhodli sme sa minimálnu objednávku nastaviť na cenu, nie na počty kusov. A tak je možné si u nás objednať produkty od minimálnej čiastky 20,00€.

 

Je možné vymeniť majonézu na chlebíčkoch za maslo, prípadne si objednať chlebíčky bez balsamica?

Áno, všetky špeciálne požiadavky nám stačí napísať do poznámky.

 

Aké možnosti úhrady za objednávku mám k dispozícii?

Na výber máte z viacerých možností:

  • platba v hotovosti  – len pre objednávky na firmu
  • platba kartou pri prevzatí – len pre objednávky na firmu s osobným odberom u nás na prevádzke
  • platba online kartou – pre objednávky na firmu alebo fyzickú osobu
  • platba online (na faktúru splatnú pred osobným odberom alebo doručením – bankovým prevodom na účet platobnej brány) – pre objednávky na firmu alebo fyzickú osobu

Objednávky pre fyzické osoby je nutné uhradiť vopred.  Možnosť platby kartou pri doručení objednávky k dispozícii nie je, nakoľko kuriér nedisponuje prenosným platobným terminálom. Rovnako neponúkame ani možnosť platby na faktúru so splatnosťou po odbere/doručení.

 

Ako viem, že Vám objednávka prišla a môžem sa spoľahnúť, že mi bude doručená, prípadne pripravená na osobný odber?

Po odoslaní Vašej objednávky sa Vám na obrazovke zobrazí veta s poďakovaním za Vašu objednávku a do niekoľkých sekúnd Vám príde na Vašu emailovú adresu potvrdzujúci email. V prípade online platby cez nepodporovanú banku (tlačidlo iná banka), je proces overovania úhrady o niečo dlhší (24 – 48 hodín). Pre úrychlenie celého procesu doporučujeme odoslať potvrdenie o úhrade na našu emailovú adresu www.chlebickovo.sk, na základe ktorého Vám vieme odoslať potvrdenie Vašej objednávky vrátane faktúry ešte v ten deň.

 

Neprišlo mi potvrdenie objednávky na email. Čo mám robiť?

Skontrolujte si prosím najprv spam (občas sa sem naše potvrdenie zatúla). Ak potvrdenie nenájdete ani v spame, je možné, že ste omylom zadali nesprávnu emailovú adresu. V tomto prípade nás prosím kontaktujte na tel. čísle 0903 385 431, potvrdenie Vám obratom prepošleme.

Druhou možnosťou je, že ste nevyplnili všetky potrebné údaje alebo ste neodsúhlasili naše obchodné podmienky. V tomto prípade stačí objednávku dokončiť a znovu odoslať.

Poslednou možnosťou je, že ste si zvolili čas odberu/doručenia kratší ako 24 hodín (resp. 48 hodín pri sladkých produktoch), prípadne čas, ktorý je z nejakého dôvodu zablokovaný (na konkrétny dôvod Vás upozorní systém). V tomto prípade nás neváhajte prosím kontaktovať na tel. čísle 0903 385 431 – pokiaľ to bude v našich možnostiach, radi Vám daný čas odblokujeme.

 

Mal/a by som záujem o osobný odber/doručenie v kratšom časovom intervale ako 24 hodín (resp. 48 hodín pri sladkých produktoch). Je to možné?

Pokiaľ je to v našich možnostiach, veľmi radi Vám objednávku pripravíme aj skôr. Kontaktujte nás prosím na tel. čísle 0903 385 431.

 

Ako zistím, čo ktorý produkt obsahuje? Nájdem pri danom produkte aj zoznam alergénov?

Pod názvom každého produktu nájdete aj jeho obsah a tiež zoznam alergénov, ktoré daný produkt obsahuje. Pri každom produkte tiež nájdete ikonky najčastejšie dopytovaných verzií (bezlaktózový, vegetariánsky, bez vajíčka).

 

Máte v ponuke aj bezlepkové produkty?

V ponuke máme aj chlebíčky v bezlepkovej verzii – stačí zaškrtnúť políčko“bezlepkový chlieb“. Bezlepkové chlebíčky nie sú podmienené minimálnym množstvom (teda je možné si objednať aj len 1 kus) a sú za príplatok vo výške 0,40€ za kus. Tieto chlebíčky sú balené zvlášť v samostatnej krabici a náležite označené. Bezlepkové muffiny, croissanty, pagáče, poháre a koláče v ponuke momentálne nemáme.

 

Poskytujete aj nejaké zľavy?

Pri objednávke nad 100 ks chlebíčkov Vám automaticky zarátame množstevnú zľavu vo výške 5%.

Žiadne iné zľavy, ani veľkoobchodné ceny momentálne neponúkame.

 

Ako nám chlebíčky budú doručené, resp. pripravené na odber?

Chlebíčky balíme do papierových krabíc (18ks/13ks/10ks). Naša najväčšia krabica (na 18ks chlebíčkov) má rozmery 30x45x10 cm a zmestí sa do bežnej kuchynskej chladničky.

 

Ako dlho nám chlebíčky vydržia?

Chlebíčky sú produkty určené k okamžitej konzumácii. V chladničke vydržia niekoľko hodín, ale pokiaľ je to možné, sme radi ak si ich objednáte naozaj na čas, na ktorý si ich prajete podávať.

Určite nedoporučujeme si chlebíčky objednávať deň vopred.

V prípade, že ste tu nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás prosím kontaktovať na emailovej adrese info@chlebickovo.sk, prípadne na tel. čísle 0903 385 431.