FAQ – najčastejšie otázky

Prijímate objednávky aj cez telefón, prípadne emailom?

Vzhľadom na to, že Vás je naozaj veľa a snažíme sa pripraviť chlebíčky Vám všetkým, ktorí ste na ne dostali chuť, prijímame objednávky len online – prostredníctvom nášho e-shopu. Menej administratívy pre nás znamená viac chlebíčkov pre Vás. :)

 

Kedy najneskôr môžem objednávku odoslať?

Objednávky prijímame najneskôr 24 hodín vopred. Ak si teda prajete mať chlebíčky pripravené na osobný odber, prípadne doručené napríklad na 09:00 v pondelok, posledný možný čas na odoslanie online objednávky je 08:59 v nedeľu. Samozrejme čím skôr, tým lepšie. Niekedy sa totiž dostaneme na naše kapacitné maximum a sme nútení predaj na daný termín zablokovať.

 

Prečo je nutné si objednať chlebíčky na konkrétny čas (resp. 30 minútový interval)?

Chlebíčky pripravujeme vždy čerstvé, na poslednú chvíľu pred Vašim vyzdvihnutím, resp. doručením. A tak aby Vás zbytočne nečakali v chladničke aj niekoľko hodín, prosíme Vás o predpokladaný čas ich odberu. A prečo 30 minútový interval? Dopravná situácia v Bratislave je vskutku nepredvídateľná, a tak dávame rezervu ako Vám pri osobnom odbere, tak aj našim kuriérom.

 

Je donáška kuriérom spoplatnená?

Áno, táto služba je spoplatnená. Cena doručenia Vašej objednávky kuriérom závisí od zóny, v ktorej sa Vami uvedená adresa nachádza. Systém Vám pridelí zónu na základe správne vyplneného PSČ v adrese doručenia. Ceny sa pohybujú od 4,99€ po 7,49€. Osobný odber u nás na prevádzke na Hálkovej 392/1A je zdarma.

 

Je možné chlebíčky objednávať len na sety?

Áno. Naše chlebíčky sú o niečo menšie, než na aké ste možno zvyknutý, takže sme sa rozhodli ich predávať po setoch. Uvedená cena je teda vždy za set zložený z 3 ks chlebíčkov. Je to tiež najčastejšie objednávané množstvo chlebíčkov na osobu.

 

Je objednávka podmienená minimálnym množstvom?

Keďže Vám zachutili aj naše domáce koláče, rozhodli sme sa minimálnu objednávku nastaviť na cenu, nie na počty kusov. A tak je možné si u nás objednať produkty od minimálnej čiastky 10,00€.

 

Je možné vymeniť majonézu na chlebíčkoch za maslo, prípadne si objednať chlebíčky bez balsamica?

Áno, všetky špeciálne požiadavky nám stačí napísať do poznámky.

 

Aké možnosti úhrady za objednávku mám k dispozícii?

Na výber máte niekoľko možností – platiť sa dá cez online banking (presmerovaním na Vaše elektronické bankovníctvo – pri odosielaní objednávky), online kartou (prostredníctvom Vašej karty – pri odosielaní objednávky), v hotovosti pri prebratí objednávky a v prípade osobného odberu u nás na prevádzke aj kartou pri prebratí objednávky. Možnosť platby kartou pri doručení objednávky k dispozícii nie je, nakoľko kuriér nedisponuje prenosným platobným terminálom. Pri osobnom odbere sa prosím uistite, že ste si zvolili správny typ úhrady (hotovosť/karta). Po odoslaní objednávky je totiž automaticky vytvorená faktúra a teda nie je možné meniť typ úhrady na prevádzke.

 

Prečo si musím vybrať medzi dokladom na firmu a dokladom na fyzickú osobu?

Ku každej jednej online objednávke je automaticky vytvorená faktúra. Preto ak potrebujete doklad do účtovníctva, je nutné vyplniť správne fakturačné údaje (názov firmy, adresu, ičo, dič, ič dph). Faktúru nájdete v prílohe emailu s potvrdením Vašej objednávky.

Pri úhrade objednávky v hotovosti, prípadne kartou, Vám bude odovzdaný doklad o úhrade tejto faktúry z registračnej pokladnice.

 

Prijímate objednávky aj na faktúru so splatnosťou po doručení?

Nie. Objednávky sú splatné najneskôr v deň dodania –  v prípade osobného odberu (v hotovosti alebo kartou – podľa toho ako si zvolíte v objednávke), v prípade doručenia kuriérom (v hotovosti). V prípade, že preferujete bezhotovostnú platbu, je možné využiť možnosť platby online – ihneď pri vytváraní objednávky (cez online banking, alebo online platbu kartou).

 

Nedá sa vyplniť dátum a čas dodania objednávky. Čo mám robiť?

Po kliknutí na biele políčko sa Vám zobrazí kalendár a hodinky, v ktorých si viete zvoliť konkrétny dátum a čas dodania Vašej objednávky. Prosím nevpisujte do políčka dátum a čas ručne, predídete tak vyplneniu termínu dodania v zlom formáte.

 

Ako viem, že Vám objednávka prišla a môžem sa spoľahnúť, že mi bude doručená, prípadne pripravená na osobný odber?

Po odoslaní Vašej objednávky sa Vám na obrazovke zobrazí veta s poďakovaním za Vašu objednávku a do niekoľkých sekúnd Vám príde na Vašu emailovú adresu potvrdzujúci email.

 

Neprišlo mi potvrdenie objednávky na email. Čo mám robiť?

Skontrolujte si prosím, akú správu Vám systém zobrazil po odoslaní Vašej objednávky.Ak Vám zobrazuje poďakovanie za Vašu objednávku, ale potvrdenie Vám doručené nebolo, je možné, že ste zadali chybnú emailovú adresu. V tomto prípade nás prosím kontaktujte na tel. čísle 0914 337 083. Druhou možnosťou je, že ste nevyplnili všetky potrebné údaje, neodsúhlasili naše obchodné podmienky, prípadne ste si zvolili čas odberu/doručenia kratší ako 24 hodín. Stačí teda objednávku dokončiť a znovu odoslať.

 

Mal/a by som záujem o osobný odber/doručenie v kratšom časovom intervale ako 24 hodín. Je to možné?

Pokiaľ je to v našich možnostiach, veľmi radi Vám chlebíčky pripravíme aj skôr. Kontaktujte nás prosím na tel. čísle 0914 337 083.

 

Ako zistím, čo ktorý produkt obsahuje? Nájdem pri danom produkte aj zoznam alergénov?

Po kliknutí na obrázok daného produktu sa Vám zobrazí jeho obsah a tiež odkaz na zobrazenie jednotlivých alergénov, ktoré daný produkt obsahuje.

 

Máte v ponuke aj bezlepkové produkty?

V ponuke máme aj chlebíčky v bezlepkovej verzii. Pre bližšie informácie volajte prosím na tel. číslo 0914 337 083. Bezlepkové muffiny, croissanty a koláče v ponuke nemáme.

 

Poskytujete aj nejaké zľavy?

Pri online objednávke od nás za každé 3 sety chlebíčkov dostanete 1 bonusový chlebíček zdarma v rámci akcie 9+1. Tento chlebíček nie je voliteľný, býva to väčšinou chlebíček mesiaca z aktuálnej ponuky, prípadne nejaký, ktorý v objednávke nemáte, aby ste mohli ochutnať aj nejaký nový typ. Pri objednávke nad 60ks chlebíčkov Vám automaticky zarátame množstevnú zľavu vo výške 5%.

 

Ako nám chlebíčky budú doručené, resp. pripravené na odber?

Chlebíčky balíme do papierových krabíc po 10,15 či 20 kusov. Naša najväčšia krabica (na 20ks chlebíčkov) má rozmery 30x45x10cm a zmestí sa do bežnej kuchynskej chladničky.

 

Ako dlho nám chlebíčky vydržia?

Chlebíčky sú produkty určené k okamžitej konzumácii. V chladničke vydržia niekoľko hodín, ale pokiaľ je to možné, sme radi ak si ich objednáte naozaj na čas, na ktorý si ich prajete podávať.

Určite nedoporučujeme si chlebíčky objednávať deň vopred.